Retourneren en Garantie

Herroepingsrecht consumenten

Voldoet uw bestelling niet aan uw verwachting en wilt u de producten retourneren dan dient u onderstaand retourformulier in te vullen vóórdat u de artikelen retour zend. U ontvangt dan van ons de benodigde gegevens voor de retourzending.
Van rechtswege heeft u een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kunt u de producten, zonder opgaaf van reden, terugsturen en uw bestelbedrag wordt per bank teruggestort. Bij een volledige retournering van uw bestelling worden ook de betaalde verzendkosten terugbetaald.

Eventuele verzendkosten voor het terugsturen zijn voor de klant.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Artikelen waarvan de verpakking is beschadigt of waarvan het product is gebruikt/beschadigt en daardoor niet als "nieuw" kan worden verkocht, zullen (gedeeltelijk) in rekening worden gebracht.

Garantie

Op al onze producten is de wettelijke en fabrieksgarantie van toepassing. Voor garantieafhandelingen kunt u contact met ons opnemen. Wilt u een product retour sturen i.v.m. een garantie-aanvraag, neem dan eerst contact met ons op via onderstaand retourformulier, voordat u het product terug stuurt.

Uitgesloten van garantie zijn:

  • Normale slijtage
  • Onvoorzichtig omgaan met het product
  • Niet opvolgen van de instructies van de fabrikant.

Voor overige bepalingen t.a.v. van de garantie verwijzen we u naar de voorwaarden van de fabrikant. 

Vul onderstaand retourformulier om uw garantie-aanspraak te bevestigen. U ontvangt dan de benodigde gegevens voor de retourzending.
Eventuele verzendkosten voor het terugsturen zijn voor de klant. Stuur geen producten op voordat u contact met ons heeft opgenomen.

Missend artikel/verkeerde levering

U heeft een pakket van ons ontvangen maar u mist een artikel of u heeft een verkeerde levering. Neem contact met ons op via onderstaand retourformulier. Wij zullen z.s.m. de missende artikelen nazenden. Eventuele verkeerd geleverde onderdelen kunnen op onze kosten worden teruggestuurd. U ontvangt van ons de benodigde gegevens.

Kapot aangekomen

Zichtbare transportschade

Een pakket waar u duidelijk aan kunt zien dat deze transportschade heeft opgelopen dient u te weigeren bij de pakketbezorger, of de pakketbezorger dient een notitie te maken van de schade. Vervolgens kunt u via onderstaand formulier laten weten dat er transportschade is opgelopen.

Onzichtbare transportschade

Komt u er bij het openen van het pakket achter dat de artikelen zijn beschadigd. Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier. Wij zullen de beschadigde artikelen nasturen.


Retourformulier

Wilt u iets retourneren? gebruik dan ons contactformulier, klik hier.