F.A.Q./Meestgestelde vragen:

 

Wat is de levertijd?

Producten uit voorraad leverbaar worden binnen 1 a 2 werkdagen verzonden. Producten die besteld moeten worden worden direct verzonden zodra ze binnen zijn. In de regel is dit binnen 3 tot 5 werkdagen.

Ontvang ik een track and trace code?

Voor producten die per pakketpost worden verzonden ontvangt u op uw opgegeven emailadres een mail met uw track and trace code. Hiermee kunt u de voortgang van uw zending bekijken. Ook vind u een tijdvak wanneer uw bestelling zal worden bezorgt.

Grote producten die per pallet worden verzonden, zoals barbecues, worden op afspraak bezorgt. U ontvangt de leverdatum van ons.

Kunnen de producten ook afgehaald worden?

Ja, op afspraak kunt u van maandag t/m zaterdag uw bestelling afhalen. Maak even per email of telefoon een afspraak, dan zorgen we dat er iemand bij het magazijn aanwezig is.

Om af te halen dient u eerst op de website een order te hebben geplaatst en betaald.

Verzendkosten

Bestellingen tot € 300,-    € 5,95

Boven €300,-                  Gratis

De totale verzendkosten worden altijd in de winkelwagen weergegeven voordat u de order bevestigd.

Ik kan een product niet vinden op de website.

Producten die niet meer leverbaar zijn worden niet weergegeven op de website. 

Zoekt u een bepaald artikel of wilt u weten wanneer artikelen weer voorradig zijn, neem dan even contact met ons op.

Kan de bestelling ook rechtstreeks naar het postkantoor worden verzonden?

Ja, voor pakketpost tot 30 kg is dit mogelijk. geef dan in het opmerkingveld aan dat u het pakket naar het postkantoor bezorgt wil hebben. Geeft tevens duidelijk aan naar welk postkantoor het pakket moet worden verzonden. Bestellingen die per pallet worden verzonden, zoals barbeceus, kunnen alleen op een huisadres worden bezorgt.

Kijk voor adressen op de site van PostNL

Btw en prijzen

Alle prijzen op de website zijn, tenzij nadrukkelijk aangegeven, incl. 21% of 6% btw (afhankelijk van het soort product)

Prijzen van de producten zijn excl. eventuele verzendkosten (zie kop "verzendkosten")

Retourneren

Voor retourzendingen verwijzen wij u naar onze retourpagina

Klacht

Wij hopen dat u geen problemen ondervindt van uw bezoek aan onze webshop en de afhandeling van uw order(s). Mocht u ondanks onze uiterste zorg toch een klacht hebben dan horen we dit graag. Samen zullen we dan naar een oplossing zoeken.

Overige vragen:

Neem gerust contact met ons op voor uw overige vragen.